
Reviews
Jani H
15 days ago
3.3
Perus bulkki olutta. Ei pahaa mutta ei parhaimmasta päästä.

Tomas
@ Simonby18 days ago

2.5
Lite tunn i smaken

Rumbin
21 days ago

2.1
Saunakaljana meni. Tässä oli hieman viinamainen jälkimaku

Kim K
24 days ago
4.1

Juho
27 days ago
2.0

Danielriiali
28 days ago
3.7
Lindgren R
1 month ago
3.3
Esa P
1 month ago
4.1
Yllättävän hyvä ja sopusuhtainen pale lager.

Jukka K
@ SuPerAlko Uus-Sadama2 months ago

3.2
Ihan kiva perusolut, makua on mukavasti. Ei kuitenkaan mikään mullistava tuote. Kochi Aidad on upea panimoravintola satamassa mutta tämä ei ole kyllä siellä tehty.

Kusti62
2 months ago
3.4