
Reviews

Maik V
@ Olbernhau15 days ago

3.5

Hobbybiertaster
2 years ago
3.6

THuhnfisch
@ Geschenkt bekommen3 years ago

4.0
Störtebeker Polar Weizen
Satte 9,5% Alkohol….
….hat dieser bernsteinfarbene Eisbock aus der Hansestadt Stralsund, der nach Citrus und Malz riecht und seinen Alkoholgehalt von Anfang an nicht versteckt.
Der weiche Antrunk bietet Aromen von reifer Banane, Citrus und Malz und das recht intensiv. Ich habe es bewusst eher warm, so bei 12° getrunken, was sicherlich auch ratsam ist.
Der Alkohol bleibt auch weiter und bis in den Nachhall hinein spürbar.
Gehaltvoll und gefährlich süffig.

Pat-Walt
5 years ago
3.9

Berch
@ Rewe Kreuzherrenstraße Aachen5 years ago

4.0
👁 trüb golden; feinporiger, üppiger, ziemlich beständiger Schaum
👃 kräftige, vollreife Banane
👄 Geschmacklich zeigt dieser Weizenbock eine vollmundige Süße, reife Banane und eine leichte Zitrusnote. 9,5% lassen sich kaum zärtlich verpacken, aber geschmacklich dominieren sie nicht.

Jesse M
@ Biermarket.de5 years ago

4.1
Piti juoda myöhemmin, mutta kävi korkin kanssa vahinko ja sihahti. Työkaverin koira kaatoi innoissaan pullon vasten rappusia ja sattui tietysti korkin kulma osumaan juuri sopivasti rappuun. 🤷♂️🙂
Tuoksussa lepäilee pehmeää banskua, hiivaleipää, toffeeta ja tummaa siirappia. Oikein pehmeä tuoksu.
Maussa näille volteille erittäin petollista pehmeyttä. Itte löydän todella intensiivistä tummaa toffeeta ja tummaa siirappia pienellä lakun vivahteella, ehkä sekoitan lakritsin yrttisyyteen, mut enivei. Banskua myös todella vahvahkosti ja pehmeästi alkoholin aromia kesyttämässä. Kyllä tuo alkoholin aromi tässä tyylissä on vaikea täysin piilottaa. Itteä ei haittaa. Jälkimaussa semmoista lämpöisyyttä ja siirappisia ulottuvuuksia banaanilla höystettynä. Erittäin aromikasta loppuun asti.
Suutuntumassa pyöreää happoisuutta ja aromikasta makeutta semi-hunajaisella viskositeetillä. Runko siis on semmoinen vahvan keskitäyteläinen itelle.
Tämän jälkeen on kiva mennä päiväunille. Todella pettävän maukasta Eisbockia. Joillekin voi olla liian aromikas, koska tosi vahvat banskut ja siirapit. Ehkä tuo alkoholin aromi on se suurin vedenjakaja. Itelle se on ugh!, koska se on pehmyttä tässä oluessa. 4,1/5.
Mat Woe
5 years ago
4.6

Sei
5 years ago

3.4
SrFizzri
5 years ago
3.7

Andy R
5 years ago
3.7