
Unfiltered
Reviews
jaskako
2 months ago

3.5
Tämäkin ananasemhun värinen (pikku vaahdot osakaadolla), tuoksu kevyen hedelmäinen. Maku on keräisen raikas pienellä katkerolla, pikkupyöreä. Jälkimaku katkerahko.
Mjs
3 months ago
2.8

Akseli H
3 months ago
3.1

Marcus S
3 months ago
4.2
Arttu T
4 months ago

3.4
.
Samih
4 months ago
3.7
Paljon samea, greippinen, mangoinen, havuinen ja kuivahko janojuoma.
Mika O
@ Alko Akaa4 months ago
4.5
Reinop
5 months ago

3.5
Ipassa on katkeroa ja sitrusta..ei mitenkään erityinen mutta ei huonokaan..
Teemu V
5 months ago
3.4
Muscat B
6 months ago
4.0