
Reviews

Hasse67
@ Hasses Ölkällare3 years ago

3.0
FreddyAA
5 years ago
3.1

Tarzan
5 years ago
2.0
Inte det godaste julölet jag smakat, inget skum och udda smak.
FreddyAA
6 years ago
3.1
Tomixen
6 years ago
3.5

Drix
7 years ago
2.5

Dekanozov
8 years ago
4.0
Rik kaffeton, en bra beska och en väldigt begränsad sötma. Mycket bra julöl!

Andy
@ Systembolaget Visby9 years ago
3.5