
Reviews
Conny8
1 year ago
3.0
Provad på Hönöbryggeri
Anders Nordström
3 years ago
2.8
Juuso S
4 years ago
3.2

Lillis
5 years ago

2.1
Tacojul e kul men julöl e ju vad det är

Roywenk
5 years ago
4.0
Bra, julen fortskrider!

Magnus R
6 years ago
1.0
Totalt odrickbart. Påminner om vätskan i golvbrunn i gemensam dusch på äldrevården.

Jecaan
7 years ago
3.0

Buchel
8 years ago

3.8
Tydlig kraftigt maltighet. Toner av kaffe. Bra friskhet på slutet.

Hasse67
8 years ago

3.0

Andy
@ Systembolaget Visby9 years ago
3.0