
Reviews
Eddie
8 years ago
3.5
En god mörk lager från Lappland ända ner till en Öl älskare i Skåne👍🏼😊. Men var är Jesper?

Andy
@ Systembolaget Visby8 years ago

3.5
Mörk och mustig med bra smak.

Henrik L
9 years ago
4.0
Mycket julsmak. Bra beska. Fyllig.