
Reviews

Gottardelli Roberto
@ Beer us5 years ago

3.9

Raymond P
7 years ago
3.5

Backwoods Trash Norway
8 years ago

4.0
celiar
8 years ago
2.5
Eetu O
8 years ago
3.5
Miko
8 years ago
3.0
schwefl
8 years ago
3.5

Oyvinho
8 years ago
3.0

Ragnarök -
@ Scandic Sørlandet8 years ago
3.0
Hyvä tuoksu, hedelmäinen, greippiä, aprikoosia ainakin. Hyvä humalointi maussa, hedelmäisyys jatkuu maussa ja varsinkin jälkimaussa. Hyvät katkerot

VvVvV
8 years ago
3.0