
Reviews

Pipan
6 years ago
4.5
Guntom
6 years ago
3.6

Roywenk
6 years ago
4.0

Roywenk
6 years ago
4.0
Bra, passande till jul!
Tomixen
7 years ago
2.5
Tomixen
7 years ago
3.0
Prövar igen. Ger lite sämre betyg den här gången. För hög alkoholhalt för min smak.
Tomixen
7 years ago
3.5
Fin kombination av smaker. Kanske lite mycket alkoholsmak.

MAJO1501
@ Akkurat Stockholm7 years ago
4.5

Gnidde
9 years ago
4.5
Riktigt bra smak och karaktär