
Reviews

Tuff_Jonas
@ The little cottage in Båga9 years ago
4.0

Äijänsuon oraakkeli
9 years ago

3.0
Maistettu Pabstin panimon raunioilla Milwaukeessa. Ravintola oli panimokierroksen aloituksen ja turistikaupan yhteydessä. Tämä on ilmeisesti vanhan reseptin herättelyä. Ei merkittävää eroa normi-pabstiin. Miljöö oli hieno.