
Reviews
Sami
@ Torittu liquor store7 days ago
3.0
Batteriahan se.onhan se hyvä saada välillä virtaa

nesteytysvastaaja
8 days ago

4.3
Erittäin energiajuoma
mainen! Jos lasista olisi maistanut niin en olisi kyllä arvannut juovani Smirnoffia😅🤨
Felicia jibrell
8 days ago

4.6
Mums!

Esko N
@ Systembolaget Övertorneå20 days ago

2.5
Guarana maistuu runsaasti kyllä mutta onhan tämä aikalailla makea mixaus.

Möhkäle
@ Ruonan näköalapaikka21 days ago

3.7
Aivan pirun hyvä!
Kauto
21 days ago
3.3

Riku T
@ K-Citymarket Hämeenlinna Tiiriö2 months ago

3.6
Makea sekoitusmehu

Ville-Veikko
2 months ago
3.3
Saku R
3 months ago
4.0

Heidaam
@ K-Citymarket Keskusta Vaasa4 months ago
3.6
Makeeta litkua