
Reviews

Djoul
2 months ago
3.0

YOM
3 months ago
3.8

Simon D
1 year ago

3.5
Giovanni D
1 year ago

3.0
Redelijk biertje

Lucky
2 years ago

3.8
Bière avec du malt de chocolat, et bien super surpris du goût de cette bière.

Henbarris
2 years ago

3.5
Nickthebeer
2 years ago
3.8
Zaphood
3 years ago
2.1
Tumman ruskea samea olut. Kevyt vaaleanruskea vaahto jättää kauniin pitsin lasiin. Tuoksu on runsaan maltaisen rusinainen.
Maku on kevyesti maltainen.
Loppumaku on pitkään maltainen.
Ulkonäkö ja tuoksu lupasivat niin paljon enemmän kuin mitä lasista sai irti...
Fabtournai
3 years ago
3.0
Samy M
3 years ago
3.3