
Reviews
Teemu V
2 months ago
3.0

Hannu T
3 months ago
3.3
Hyvä pehmoinen, ei liian makea

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti5 months ago
3.3

Esko Eddie 64
@ K-Citymarket Karisma Lahti6 months ago

3.3
Mukava tumma olut ilman paahteisuutta ja savuisuutta, kuitenkin maukas ja täyteläinen. Hieman tummaa pähkinää.
A nice dark beer without any toastiness or smokiness, yet tasty and full-bodied. A bit of dark nuttiness.
Sakimi
6 months ago
3.7

VilleVVV
6 months ago

3.4
Asiallinen ruokaolut. Raikas lager ja paahteinen mallas. Yksiulotteinen mutta toimiva.

Pietro Mennea
@ K-Citymarket Ravattula6 months ago
3.2

OhraVesku
7 months ago
3.2
Hyvä vaahto, lievän makea ja paahteinen, kevyehkö, helposti juotava.
Alexander I
8 months ago
4.0

Harala
@ K-Citymarket Karisma Lahti8 months ago

3.5
Pehmeä, kevyen paahteinen, hyvä juotavuus.