
Als feine Spezialität findet es auch weit über die Stadtgrenzen hinaus seine Liebhaber. Nach altbayerischer Tradition mild gehopft und in der Flasche vergoren, überzeugt es durch seinen typisch vollmundigen Geschmack.
IBU:15
Reviews

Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala9 days ago

3.7
Ei niin makea eikä niinkään banaaninen vaan sisältää myös tummia vivahteita ja pienen kitkeryyden samassa lahjakääreessä. Iha jebjees.

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala9 days ago

3.9
Perus hyvää vehnä olutta perinteinen sahalla avattu vehnä olut lienee niitä mun tavaramerkkejä

Prahan Piisami
22 days ago
4.2
Vasu
@ K-Citymarket Pirkkala25 days ago

4.0
Laadukas vehnäolut. Vaikea erotella saksalaisia vehnäoluita, kaikki hyviä ja tää on vähintäänkin hyvä.
Matti S
28 days ago

3.0
Ihan ok vehnä mutta ei pärjää Muncenin perinteisille vehnille....

Timo
1 month ago

3.1
Mit Alkohol schon viel besser. Prost

Katsche83
@ Hamburg3 months ago

4.3
Juissi
8 months ago
3.6

ASout
10 months ago

3.8

Ztal Schwarzes
1 year ago

3.3