
Reviews
Jean-Paul D
8 years ago

3.5

Roywenk
8 years ago
4.0
En av de bästa från detta bryggeri!

Harpanen
9 years ago
3.0

Kopakki
@ Olutravintola Konttori9 years ago
3.5
Utuinen, raikas, kirpeä ja lopussa sekamehuinen. Mielestäni aika hyvä NEIPA, mutta ei mitenkään muista vastaavista erottuva.
Colonel Sandels *TAB*
9 years ago
4.5

Juho K
@ Bar Dom9 years ago

3.0
Kuivanpuoleinen NEIPA. Liian kitkerää omaan makuun. Sitruuna ja greippi tuntuvat olevan pinnassa, eivätkä oikein itse rungossa. Nielaisun aikana tuntuu kyseessä olevan Gose? Jälkimaku ei ole kovinkaan olutmainen vaan mehuisa. Makeutta saisi olla enemmän, nyt jää valjuksi ja gintoniccimaiseksi juomaksi.

Hasse67
9 years ago
3.5

Martin M
@ Bar Dom9 years ago
3.0

D.A.L.
9 years ago
3.5

Nikke B
@ Ølhus Stockholm9 years ago
2.5
NEIPA, vähemmän onnistunut sellainen tai sit oon vaan juonu niin hyviä neipoja et tää ei enää tunnu missään