
Reviews

Eemil L
1 day ago

3.5
Todella mielen kiintoinen. Makumaailma on skumpan ja kevyen vehnäoluen sekoitus, skumppamaisella suutuntumalla. Keskivaiheen totaali makeaus hieman häiritsee.
PonteSuperstar
3 days ago
1.5
Die nächste herbe Enttäuschung aus dieser Reihe.
Warum nennt man so ein Kunstprodukt Bier?

Maik V
@ Amazon5 days ago
0.1
Mit ganz großem Abstand das schlimmste Bier was ich je getrunken hab.
Die halbe Flasche konnte nur noch ausgeschüttet werden.
Und das obwohl ich mich extrem darauf gefreut hatte.
antti#18
10 days ago
3.0

Discoerkki
29 days ago

3.4
Jopa siiderimäinen makutuntuma makeudessaan ja kääntyy lopuksi melko imeläksi. Korkea alkoholiprosentti ei kyllä ainakaan maistu runsaan maun läpi.
R 2
30 days ago
3.4
Köyhän miehen Northug
2 months ago
3.4

Mikko P
@ M/S Silja Symphony2 months ago

3.0

PeNa
2 months ago

4.3
Onko tämä olutta vai kuohuviiniä, paha sanoa, koska tuoksu ja maku ovat kuohuviinin tapaisia 🤔🤷

H.V. Pils
2 months ago
4.1