
Reviews
Tuomas P
8 months ago
2.5

Akseli M
2 years ago
2.5
Lonkku-Make
4 years ago
5.0

3SR
6 years ago
3.0

juusoh
7 years ago
2.7
Juse
8 years ago
2.5

Allu K5
8 years ago
3.8

sorkKari
8 years ago

3.0
silloin kun tärkeintä on lopputulos 🍺😎 eikä maku tai hienot nyanssit, niin Viron poikien musta kostaja on juoma paikallaan. Hinta/laatu plussalla.

Erno K
8 years ago
2.0

isowee
9 years ago
3.0
Tättärää, tättärää... Tällä saa perjantai-illan vauhtiin.. 👍