
Unfiltered
Reviews

Petri H
@ Senja by heart10 months ago
4.1

Realkal
11 months ago
3.4
Köyhän miehen Northug
11 months ago
3.4
Essi11
11 months ago
4.2
Olipas hyvää. Tosi pehmeä ja raikas.

Feja
1 year ago
3.5

-mIDE-
2 years ago

3.0
Senjan huiputuksen palkkioksi hankittu. Ois ollut kiva nauttia huipulla. Maistui kyllä muutoinkin.

Audrey
2 years ago

4.0
aa.ranta
@ Eide handel AS2 years ago
3.0

Kinnune
@ Coop Extra Olsborg3 years ago

3.9
Vaalea ja upean utuinen ja sameahko olut. Reilu, isokuplainen ja viipyilevä vaahto.
Erittäin kevyt olut; mieto, muttei vetinen. Humala maistuu alusta loppuun ja lisäksi maussa on keskivaiheilla ihan pienesti makeutta. Jälkimaussa on jotain pientä peltimukin makua, sillai hyvällä tavalla eikä pistävän metallisella tavalla.
Juotavuus tässä on kyllä kohillaan. Suodattamaton, joten sakkaa on hieman pohjalla.
Vähän saisi olla vaikka vahvempi ja makuakin enemmän, nyt jää kuitenkin hieman laimeaksi kokonaisuudeksi, vaikka hyvä tämä on näinkin.

Tortooni
3 years ago

3.3
Maltainen, mutta raikas. Pieni pistävä karvaus. Hyvin oluen makuista olutta. Jää hetkeksi poskiin kutittelemaan. Ehkä aavistuksen rautainen jälkimaku, mutta jotenkin se istuu tähän. Sopii mainiosti saunan jäähylle. Kiva tuliainen Norjasta!