
Reviews
Valentin Rmd
@ V and B Basse-Goulaine9 months ago

3.9

Hamster09
@ Amundsen bryggeri & spiseri11 months ago

3.5

Samuel V
11 months ago
3.5

hermo_j
1 year ago
3.5
Jussile
@ Amundsen bryggeri & spiseri1 year ago
3.1
Aika tumma, alen makua kyllä. Hyvä vaahto, pehmeä. Sanoisin että hyvä ale, mutta ei niin pale
Rkka
1 year ago
3.2

Wyers J
1 year ago
2.9

Nathan H
2 years ago
2.9

K-Mikko
@ Amundsen bryggeri & spiseri2 years ago

3.1
Kohtuu mukava, ehkä vähän pliisu
Sebastien M
2 years ago
4.2