
Reviews

Kinnune
@ Spar Vardø1 month ago

2.7
Kevyt, hieman hedelmäinen perusbulkkipilsneri.
- - -
Light, slightly fruity basic bulk pilsner.

Mikko R
@ Rema 1000 Vadsø11 months ago

2.9

Antti A
11 months ago
3.6

Liemiherra
@ Rema 100011 months ago

3.0
Ihan mukava

Gorton
1 year ago
3.2
Läskande sommaröl med lite sötare smak. Helt okej rejält kall.
Timo J
1 year ago
2.0
Raikas kiva kevyt. Janoon.
Hannele
1 year ago
3.0
Näpä
1 year ago

2.8
Raikas, mutta todella mieto

KalleMM
@ Extra Lakselv2 years ago

3.0
Et stort isbjørn i magen

Olutsieppo
@ Narvik Extra2 years ago
3.1
Raikas ja helppo.