
Reviews

Topi
7 months ago
3.4
Raikas ja sitruksinen. Hyvää.
Jukezzu
10 months ago
4.0
Super hyvä

Tapsa K
@ München Fughafen Duty free10 months ago

3.8
Münchenin lentokentän dutyfreesta. Ostin packin jossa 4 pulloa oli ja tämä kanssa. Voimakas makuinen ja sopivan makea. Sitruuna tulee hyvin esiin, sitä ei kuitenkaan ole liikaa. Prost🍺

Manguls
@ Heilbronn1 year ago

3.8
Giesinger schmeckt, dann muss es das Radler ja auch tun. Ist auch so
Maximilian H
1 year ago
4.5

Topi R
@ Hilton Munich City1 year ago

3.0
Erittäin hyvä janojuoma pitkän kävelylenkin päälle
Mikko R
2 years ago
3.4

Hobbybiertaster
2 years ago
4.3

Frank Dachs
2 years ago
2.8

Jo D
@ Hausbrand3 years ago

2.5