Samson Svetlý Ležák 12° 5.1%, Pivovar Samson (A-B InBev), Czech Republic
174 ratings
3.3
Samson Svetlý Ležák 12°
5.1% Czech Pilsner / Svetlý
Pivo vysoké kvality a lahodné chuti s bohatou pěnivostí, středního řízu a hořkosti.

Reviews

Post author: Velaatan Kanuuna
Velaatan Kanuuna
@ S-market Jämsä
1 day ago
Samson Svetlý Ležák 12°, Czech Republic
3.4
Samson … nimestä tulee mieleen raamatullinen hahmo, joka lienee ollut aikansa yhdistelmä teräsmiestä ja ramboa unohtamatta hevilettiä (edellä mainittujen myyttisten taruolentojen kaltainen voimavara oli käytössä vain niin kauan, kun fleda jätettiin saksimatta). Taiteessa tästä ja vastinparista Delilah ovat ammentaneet esim. Hollywoodin kultakauden ohjaaja Cecil B. DeMille kokonaisen klassikkoelokuvan verran ja Bruce kappaleensa Fire sanoitukseen. Kannattaa käydä katsastamassa tämän panimon web-sivut: on huolella ja tyylillä toteutettua tavaraa! Ja myös tämä juoma on tsekkiläistä laatua, humalan kitkeryyden hallitsevuuden takia kuitenkin ehkä lähempänä pilsiä kuin lageria, kuten täällä on ansiokkaasti jo aiemmin kirjoitettu.

Post author: Markus K
Markus K
@ Prisma Viikki
7 days ago
3.3
Ihan hyvä, mutta Tsekkiläiseksi liian humalainen, omaan makuuni. Runsas humalaisuus mainitaan kyllä pullossa, eli ei pitäisi tulla yllätyksenä, mutta kukapa etikettejä lukee..

Post author: Jaffa
Jaffa
15 days ago
1.4

Post author: Murre
Murre
21 days ago
3.5

Post author: Stasp
Stasp
24 days ago
3.6

Post author: TiboDuKreizBreiz
TiboDuKreizBreiz
27 days ago
Samson Svetlý Ležák 12°, Czech Republic
2.7
Bien. Sans plus. Une pils industrielle.

Post author: Eero T
Eero T
28 days ago
Samson Svetlý Ležák 12°, Czech Republic
3.0
Erikoinen maku. Ei jatkoon.

Post author: Pasi V
Pasi V
@ S-market Virrat
1 month ago
4.5

Post author: Jarno K
Jarno K
@ S-market Lukkarinsanta
2 months ago
Samson Svetlý Ležák 12°, Czech Republic
2.4
Grillailun kaveriksi yksi tsekkiläonen lager. Olut on lasissa erittäin näyttävä, kuparinen, kirkas ja täydellisellä vaahtohatulla. Tuoksussa on hedelmäistä mallasta mukavasti. Suutuntumassa on juuri oikea määrä poreilua. Maku on kuitenkin yllättävän kitkerä, saaz on selvästi esillä. Muutoin tasaista mutta liikaa katkeroa tähän tyylilajiin.

Post author: Richie B
Richie B
2 months ago
4.2