
Reviews

Riku K
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport29 days ago

3.2
Vielä yksi Riikan kama. Voltit nykyään 5.5%. Mosse humaloitu. Parasta ennen 1/27
Vaahto on hyvää ja pysyvää tässäkin.
Väri on vähän punaruskea ja mallasmainen. Aavistuksen utuinen.
Tölkistä tuoksu tunkkainen. Lasista tuhti mallas, Mosse, mallas, appelsiini, ylikypsää, mango.
Joku tympeä tunkkaisuus iski heti maussa. Hyvin mitään sanomaton maku. Pelkkä mallas maistuu. Kuiva, ja ei juuri mitään hedelmän makuja. Vähän sellainen old school tympeä. Ei Mosse kovin hyvällä tavalla tässä maistu. Ylikypsää mossea. Joku ylikypsä ananas, mango, sitruunan kuorta, greippiä.
Auetessaan vähän paranee. Havuisuutta, sitrusta, katkeroa. Old school Apa tämä on. Vähän tunkkainen twisti jää. Aavistuksen äskeistä parempi mutta en lisää ostaisi. Joku mallasmainen katkero juoma tulee tästä mieleen. No joo. Tavallaan ihan ok. Liian vanhaa liittoa mulle. Aika tympeä.

Jampe
4 months ago
3.4
D'Alba
9 months ago
3.7
Garšīgs un aromātisks amerikānis. Mosaic.

Timo H
@ Konventa Terrace | KOLONNA Hotels Group10 months ago

4.0

Timo H
@ Konventa Terrace | KOLONNA Hotels Group10 months ago

4.0
Yksi parhaista

Timo H
10 months ago
4.0

Tuomas S
@ Nurme Bar1 year ago

3.0
Hieman hedelmäinen ja katkeroa melko paljon. Vähän tylsä.
Marko
2 years ago
3.0

Tero M
@ Zinc Craftbar3 years ago
3.2
Vähän hiivainen ja makeahko. Aika perinteinen ja tylsähkö

Kuokkanen M
@ Vynoteka, Grostonas iela4 years ago

2.0
An easy-drinking APA. Very mild flavour. Crazy carbonation. Ridiculously foamy.