
Reviews

Karl G
@ Holme Hall Inn3 months ago

4.5
Great tasting rounded IPA. Enjoying this a lot.

Lyde
5 months ago
3.7

Porterhouse
@ Suisto Klubi7 months ago
4.2

Makkaraministeri
@ Oluthuone Leskinen7 months ago
3.6
Palaset kohdallaan tässä ipassa.

Antti V
@ Majava Baari Tampere7 months ago

3.8
Eletjt
@ Oluthuone Leskinen7 months ago
3.5

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala8 months ago

3.8
Sopivan mukava katkeruus on hyvin läsnä tässä ipassa. Erittäin hyvä olut.

AnttiB
8 months ago
3.7
Kaisuoja
@ Kitty's Public House8 months ago
4.2

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala8 months ago

3.9
Parasta ennen 28.4.26. Uusi panimo itselle.
Vaahto esimerkillisen täydellinen ja erittäin pysyvää.
Väri on mehevän ruskean keltainen ja aika utuinen.
Tuoksu on kyllä kova. Paljon sitrusta, paljon mossea, havuisuutta pehmeästi, ananas, herukka. Intensiivinen sitrus kyllä ja paljon trooppista hedelmää. Mallasta myös. Tuoksu on puhdas ja raikas.
Maku on varsin miellyttävä. Kuiva, hedelmäinen, pehmeän katkera.
Ananas, sitrus, havua paljon, mango, kalkkisuutta paljon, pehmeää mallasta. Sitrus ja havut eniten esillä.
Ei mikään armoton maku pommi mutta varsin laadukas ja hedelmäinen veto IPA. Hyvin on maut tasapainossa. Mehevän maltainen ja oikein maistuvan hedelmäinen IPA. Näitä joisi koska tahansa. Kunnon laadukas käyttö IPA. Ihan ryhdikäs runko voltteihin nähden. Hyvin tehty IPA omaan makuun ainakin.
Loppua kohden Centennial hyvin muuten esillä. Havuista ja yrttistä greippisyyttä limen kera. Jos nyt jostain moittia voi niin täyteläisyys puuttuu mutta näillä volteilla on hyvä. Perhanan kiva olut.