
Reviews

Tommi M
@ Pudel Baar9 years ago
3.5

Tommik
9 years ago

3.0
Todella omituinen saison. Maussa todella löytyy se kurkkumehu ja en ole varma onko tässä myös tilliä. Rehellisesti pakko sanoa et en oo varma pidänkö tämän oluen mausta. Ehdottomasti kuitenkin testaamisen arvoinen.