
Reviews
Velthuis C
@ IGA Extra Marché Paquette6 months ago

1.7

Simon Nadeau
9 months ago
3.3

VeeJii
@ La Piazzetta Granby1 year ago
2.9
Ihan ei perus blancin kaltainen ole. Maltaisempi runko, mutta kyllä tämä mielestäni vehnää on vaikka jo hetken epäilin.
Juo mutta ei herätä tunteita

Jonathan Ercnac
1 year ago
3.6

Provençal le Gaulois
1 year ago
2.4

Hagerman E
@ La Pizzateria1 year ago

3.3
Not a bad beer whatsoever. A good run up on the blue moon but lacks the same level of smoothness.
Bastien P
2 years ago

3.8

Jake64
@ Beer Republic Web Shop2 years ago

3.7
Kevyt kesäjuoma

Romain L
3 years ago
3.8

Fabrice H
3 years ago

3.6
Rafraîchissante, des notes de pins et c'est pas désagréable, légère et désaltérante. Parfaite en forte chaleur.