
Reviews
antti#18
21 days ago
3.0

Eero J
1 month ago
2.6

KallioUG
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga3 months ago

3.6
Kirsikkabisseä sieltä paremmasta päästä 😋
lon.etie
7 months ago
4.0
Temppu
8 months ago
1.0

KaljaKoltiainen78
9 months ago
2.8
Erki E
11 months ago
4.0

Kirsi K
@ Veranda, lokāls, Jurmala1 year ago
4.5
Todella raikas ja kirsikkainen, ei liian makea!

Henhei
@ Rimi Supermarket, Centra Rajons, Riga1 year ago

3.6
Täähän on maukasta kampetta.
Teemu K
2 years ago
2.5
Ensimmäinen kirsikkaolut, joten vertailupohjaa ei ole. Pidin🔥🔥