
Reviews
Mika
@ Alko K-Citymarket Laune6 years ago
2.5
Timom
@ Alko K-Citymarket Laune6 years ago
3.0

Toni K
6 years ago
2.9
Insto
@ Riihelä hoods7 years ago

4.0
Kuivahko ja mukavan raikas, vienosti hedelmää

Willy
7 years ago

2.9
Ei niin huono kuin odotin.

Jake64
@ Tap Tap7 years ago

4.0
Hedelmää

Saka
@ Alko K-Citymarket Laune7 years ago

3.4
Vehnän pehmittämä mallas mukava. Greippinen sitrus ruohonen.

Juuso S
7 years ago
2.0
Hevostallin aromi taustalla. Ei toimi mulle

G-hamaa
7 years ago
4.0
Oikein hyvä👌🏻

Semi
@ K-Market Jätkäsaari8 years ago

3.5