
Reviews

Otto K
@ Der Pschorr1 month ago

2.9
Firman virallisessa oluthallissa maisteltu. Aika perus, alkaa jo litran tuopin jälkeen tökkimään.

Päällikkö
@ Der Pschorr1 month ago
2.5
Varsin mid olut. Miljöö sen sijaan varsin hieno. Kunnon saksalainen olut ”halli”. On tunnelmaa, valitettavasti olut jää keskinkertaiseksi
Summer M
@ Heidelberg1 month ago

3.0
Bisschen flach

Konni K
@ Maximilians Berlin2 months ago

4.0

Steffo
2 months ago
4.5
JJU
@ Maximilian's2 months ago
TractorBoy73
10 months ago
3.4

Pierre B
1 year ago
3.4
Eetu
1 year ago

3.6
EisernerBrudi
1 year ago
2.9