
Reviews

Stasp
1 month ago
3.0

VirgoCe
@ Auchan M1 Kraków2 years ago
2.0

Mela
5 years ago
2.9
Hyvin vaalea. Raikas jano- /ruokajuoma.

Nyyski
@ SuPerAlko Ainaži5 years ago
3.3

Hexbeer V
@ SuPerAlko Ainaži6 years ago
3.2
Ihan ok peruslageria. Maistuu terassilla lämpimänä syyskuun iltana.
Rain K
6 years ago
2.8
Sami M
6 years ago
2.7
Ooke
@ SuPerAlko Valka7 years ago
3.2
Keskimääräistä parempaa perusbisseä.

Jarski74
7 years ago
3.0
Oskari70
7 years ago
3.6