
Reviews

Lucas
4 years ago
3.8
God och smakrik med mycket malt, lättdrucket och svalkande.

Boerjes Vodka
4 years ago

2.4
Händer inte så mycket alltså.

Falconslukaren
5 years ago

2.5
Lite för klen. Sorry filip

Tobby Edqvist
5 years ago
4.0

Andy
@ Systembolaget Lindhagensgatan5 years ago

3.5

Kroghall
7 years ago
3.5

Vesa J
7 years ago
2.3

Mano 63
7 years ago
2.0

Hantta
7 years ago
3.0

Batter
8 years ago
2.4
Ei tämä kummoinen ollut. Nyt nimellä Hamnkaptens A.P.A. Liekö edes sama olut vaikka sama viivakoodi?