
Reviews

Ville K
@ Coop Alta9 hours ago
4.5
Mukava IPA ehdottomasti jatkoon tämä olis kiva saada suomessa kanssa myyntiin
Crisukoi
10 months ago

3.5
Freesi ja hyvä maku

Långhårig Skäggapa
@ Ægir bryggeri pub11 months ago

3.1
Håller med amesinta, helt ok men inget som sticker ut

Amesinta
11 months ago

3.1
Helt ok, frisk och besk, men ingen direkt humlesmak.
PAM1976
11 months ago
3.1

Michael K
@ Markroken (Nattlandsveien)1 year ago

3.8
Ausgewogenes IPA sehr erfrischend
Pål
1 year ago
2.5

Totomg
2 years ago

4.0
Raekangas
2 years ago
3.2
Timo J
2 years ago
4.0