
Reviews

Tuukka P
@ The Gallows Bird9 years ago

3.5
Savubokkia Berliinistä. Tukeva, tumman maltainen runko, saksalaiseen tyyliin sopivasti. Savu ei ihan niin suuressa roolissa kuin esim. Schlenkerlan oluissa, enemmän tukitoimityylistä sivuroolia. Kaikin puolin kuitenkin maistuvan tasapainoinen germaanituote.
Miikka K
@ Olutravintola Pikkulintu9 years ago
3.5

Mikko R
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Helsinki 20179 years ago
4.0

lospav
9 years ago
3.5
Holy smoke!