
Reviews
Sinister
@ Lidl Ikaalinen9 hours ago

3.2
7,5% Kevyt vaalea vaahto,väri kirkas kuparinen.Tuoksu maltainen,makea,kukkainen.Maku maltainen,makea,hedelmäinen,sitruksinen,hieman korianteria,ihan mukavasti makua ja nautittava.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo8 days ago

3.4
Belgialaista fiilistä. Käy melko tiukasti tukkaan. Hyvä olut.

zappadaa
17 days ago
3.5
pollyprkl
18 days ago

3.6
Ylitti kaikki odotukset! Oikein kiva ja helposti juotava.
Väritys: kullankeltainen läpikuultava, kuohkealla vaahtokruunulla.
Ari P
22 days ago

4.0

#NIKLASS27#
1 month ago

3.5

Yerko van Basten
1 month ago
2.5
Rkka
1 month ago
3.3

Tuska
@ Lidl Muurame1 month ago

3.7
Nyt Lidl yllätti.
Vahvasti Belgi tyylinen olut mut mieto sellainen vaikka potkua on

Charles H
2 months ago
3.2