
Reviews
Tuomas
@ Henderson's brewery2 months ago
2.7

DePalma R
@ LCBO6 months ago

3.5
Not the best I’ve had but I did enjoy this one.
AlexF
2 years ago
4.5

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Centrum2 years ago

2.7
Maku tökkii. Todella katkeroinen. Ei mitenkään amber ale tyyppinen. Aika heikko suoritus. Ruotsista tuliaisina raahattu, oliko sitten vaivan arvoinen - ei parasta mukana tuotua ainakaan…

Rabelo
@ Systembolaget Haparanda2 years ago
1.5
On siinä väri. On siinä kesken oleva tuoksu. Kesken ok myös maku. Tätä ei mikään pelasta
Janne P
@ LCBO2 years ago

4.0
Hieman kirpsakka, jonka jälkimaku säilyy. Sopii janoon🤨

Henry
2 years ago
3.5

EddieU
@ Systembolaget Sundsvall2 years ago

3.5
En tämligen vanlig Öl :)
Nikkilä S
2 years ago
2.5

NuttyPeter
2 years ago
3.7