
Classic belgian triple. Strong spice, caramel and banana ester characters.....
Reviews
Lavergne T
1 month ago
3.0
ColinDef
1 month ago

3.4
Rémi le J
1 month ago

3.0

Pedro
6 years ago
3.6

Bricedg
6 years ago
3.0

Gaetan C
7 years ago
3.0
Arnaud D
7 years ago
3.8

zepicin
@ Alko Verkkokauppa8 years ago

4.5
Karamellimainen. Taustalla hieman banaania. Jälkimaku sahtimainen. Pehmeä.

Juho K
@ Alko Ylivieska9 years ago

4.0
Vaahtosi pöydälle, vaikka oli vartin pöydällä koskemattomana. Todella hiivainen/simamainen tuoksu. Mutta, maultaan piristävä yllätys, hiukan simamainen, makea ja hiivainen. Toisaalta erittäin helposti juotava, pehmeä ja tasapainoinen juoma, jossa olematon määrä kitkeryyttä ja terävyyttä. Juoma lämmittää reilusti, eikä tunnu yhtään alkoholiselta (sinänsä petollista). Yllärihyvä!

Biren
9 years ago
