
Reviews

Johanna H
@ Family Shop6 days ago

4.6
Pehmeä helposti juotava janon sammuttaja. Saksalaista Kyproksella, homma toimii. Tölkki 80snt.

Juhki
@ Knummi hoods9 days ago
1.5
Kullanruskea, kirkas, valkoinen vaahto. Pehmeä, maltainen, lähes olematon humala, ehkä jopa aavistuksen makea. Hyvin helppo juotava, mutta vaikea kuvitella tätä olueksi

Lihis
12 days ago
2.5
Ihan toimiva perus-lager. Ei mitään ihmeellistä mutta ei mitään huonoakaan

Jukka K
@ Alks.fi1 month ago

3.1
Volfas Engelman -panimon Kaunasissa valmistama hyvin vaalea lager. Ei paljonkaan makua mutta ihan sopiva kesäolut. Ei virhemakuja.

Mörkö Kalle
@ Alks.fi2 months ago

3.1
Nam

Jani S
@ Alks.fi2 months ago

3.3
Aika makoisa lager. Suhtkoht perussettiä 👌🏻
Eero
2 months ago
2.9

Marko S
@ Alks.fi2 months ago
3.0
Ihan kelpo lageri.

Pasi Salosta
@ SuPerAlko Valka3 months ago

0.2
Aivan mauton.

KallioUG
@ Aibe3 months ago

2.9
Perus bulkkia. Menee janoon.