
Our South Pacific IPA is overflowing with kiwi fruits, lime and orange zest. Sweet malts are balanced against a big bitter bite. Medium in body, oily in texture and delicious in flavour. Available in cask, keg and bottle.
Reviews

Ansmarhe
@ Oluthuone Leskinen8 years ago
3.0
Se bändi on parempi kuin tämä olit

Yngve II
@ Bierhaus München8 years ago

4.0
Illan päätteeksi hanasta tuoppiin kullankeltainen, samea olut. Vaahto parit sentit, laskeutui nopsaan. Tuoksu sitrusta, greippiä. Maku aluksi rapsakka, humalainen mutta pehmenee maukkaasti lopussa, greippinen jälkimaku. Hyvä ja suunmakuinen IPA.
Olli S
@ Olivers Corner8 years ago
3.8

Mikko K
@ Oliver's Corner8 years ago
2.5

Iso J
@ Oliver's Corner8 years ago
4.2
Makoisa olut projektin luovutuspalaveriin.

Jouni H
@ St Michael8 years ago
3.0

Aleksi S
@ Kerttulin Kievari8 years ago
4.1
Hanasta.
Lasissa samea oranssin-keltainen juoma. Hieno kermainen vaahto kestää oluen pinnalla pitkään.
Tuoksu trooppisen hedelmäinen persikkaisella painotuksella. Aromit lupaavat keskimakeaa nautintoa ja tuoksu jääkin paljon voimakkaammista haistamistani.
Suutuntuma melko hapokas ja hyvin kuivan katkeroinen. Päämaku rungoltaan hyvin balansoitu ja toisaalta tällöin myös melko tylsä. Jälkimaku vie maun kuivuuden vielä astetta syvemmälle ja lisätehoa antaa hieman ikävän terävä metallinen sivumaku.
Kokonaisuus voimakas ja kuiva. Suuria yllätyksiä olut ei tarjoa mutta ryhtiä ja hienoa balanssia tässä on. Maistamisen arvoinen olut.

Johnny B
@ Kerttulin Kievari8 years ago
3.7
Meripihkanruskeaa, sameaa, kellertävä ja pitkään säilyvä vaahto. Tuoksu on happamahko ja sitruksinen. Maku on trooppishedelmäinen ja pehmeä. Jälkimaku on vähän lakritsinen ja suolainen, pehmeän katkera ja pitkä. Melko täyteläinen kevyillä hapoilla.

Semi
@ One Pint Pub8 years ago

4.0
Jarkko R
8 years ago
3.5