
Reviews

Lennu 82
@ Hoptimaal6 days ago

4.1
Mainio tripla.

WilleW
@ Hoptimaal7 days ago

4.3
Triplaneipaa Romaniasta testiin. Kauniin vaaleankeltainen, minimalistinen vaahto. Suutuntuma on todella pehmeä, keskitäyteläinen, pienikuplainen, ryhdikäs ja humalaisen mehuisa. Runko aikalailla medium. Maun puolella greippiä, limen kuorta, nektariinia, mangoa ja persikkaa sekä jälkimaussa valkoviinimäisiä sävyjä. On kyllä helppo juotavuus näihin voltteihin. Todella positiivinen yllätys tämä olut!
Olut lisätty Pinttiin 🤝🍻