
Reviews

Pete_78
@ Hoptimaal16 days ago

3.9
Reippaasti rosentteja niin kuin kuuluukin vaan eipä mausta huomaa yhtään. Humaliakin on ängetty purkkiin useampia (7) joten yritystä on kyllä ollut.. ja vielä kun on oikein panimon juhla olut niin pitäisi kyllä lähteä. Ja hyväähän tämä onpi ja oikea salakavala janojuoma mutta 😳 makua olisi saanut olla enemmän.. vähän tasapaksun helposti nautittava mut siihen se sit tyssäs.
Mut kyllähän mä joka siemauksesta nautin 🤤