
Reviews

Jokkeri76
@ Tuletorn Webshop9 days ago

3.8
Mökillä viimeinkin.
Ompas vaahtoisa.
Tuoksu on kukkainen, raikas, hivenen maltainen jossa viljaisuutta myös mukana.
Maussa on pientä samaa kuin sahdissa eli sanoisin katajaa ainakin. Sitten maistuu rukii sekä viljainen maltaisuus.
Loppumakuna tulee mukavan metsäinen, yrtttinen sekä rukii maltainen aromi.
Mukavan erillainen lager.
BBF 24.4.28

Otso K
15 days ago

2.9
Tuletornin ja Paihalaksen yhteistyö-Lager. Ohra- ja ruismallasta, katajaa sekä kangasajuruohoa (ikinä kuulutkaan).
Tuoksu on hyvin metsäinen, kuusenkerkkäinen, katajainen, mausteinen ja ehkä hieman kukkainenkin. Vaalean leipäinen ja kepeä. Persoonallinen, sellainen spiced beer -henkinen. Pitkään mietin, että mikä ihmeen kesäinen tuoksu taustalla on niin se vanhan liiton tippapullossa oleva OFF tuoksuu tälle! 😅
Maku on myös mausteinen. Kirpeähkö, yrttinen/metsäinen makumaailma jota tukee suhtkoht rapsakka ja rukiinen maltaisuus. Suutuntuma on kevyt ja raikas, runsaasti hiilihapotettu ja loppua kohden hieman katkeroinen. Ehkä hieman turhankin ilmava ja höttöinen mikä rokottaa juotavuutta.
Persoonallinen Lager, mutta ehkä vähän tasapainoa uupuu. Ei jätä kovin miellyttävää kuvaa itsestään.