
Reviews

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda1 day ago
3.0
Täyteläinen kuten märzenin kuuluukin
Tomixen
7 days ago
3.8
Buzz Lightyear
@ Systembolaget Haparanda9 days ago

3.5
Mukava fest olut, Saksan makua, havua ja pieni toffeen vivahde, mallasta löytyy ja maistuu

Roywenk
14 days ago
4.0
Bra, gärna igen

Krookus
@ Barlingbo Bistro15 days ago
3.5

Snusmatte
@ Home19 days ago

3.8

Fahlsten
19 days ago
4.7
Riktigt bra. Maltig, brödig och en touch av citrus. Tung med tjockt skum, på ett bra sätt.

Jecaan
21 days ago
4.0

Allu
@ Systembolaget Norrtälje21 days ago
3.5

Ronald Rolle E
21 days ago
2.5