
Reviews

Akizuibba
16 hours ago

3.6
Ensimmäinen olut Tukholmassa. Hieman vetinen tumma IPA, mutta maukas ja hedelmäinen maultaan

Mikko H
@ Systembolaget Haparanda3 days ago

3.3
Saunassa Aiemmin.
Tuoksu hieman sitruksinen suoraan tölkistä.
Maku oli ihan kivan raikas. Mieto ipa ,jossa greippiä, karamellimaltaisuutta ja kevyttä havuisuutta.
Helppo juotava, perus kiva👍
Mast3r3agle
3 days ago
3.4

Pipan
7 days ago
3.3

Sofia'sbeer
8 days ago
2.3
Jiii
8 days ago

3.6

Niklas L
12 days ago
4.0

Krookus
@ Barlingbo Bistro13 days ago

3.8
Erken62
14 days ago
3.5

Renata B
15 days ago
3.7