
Reviews

Luddepudde
7 days ago
4.1

Tuomo S
@ Systembolaget Nybrogatan13 days ago

4.2
Raikkaan sitruksinen sekä kermainen. Mauissa Limeä, sitruunaa, mangoa ja greippiä. Suutuntuma pehmeän mehukas. Jälkimaku puolikuiva.
Fresh, citrusy and creamy vibes. Has lime, lemon, mango and grapefruit. Mouthfeel is soft and juicy. Aftertaste is halfdry.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping13 days ago

5.0
En av de bästa jag druckit från Omnipollo. Gräddig, med mycket bra balans i smakerna. Fruktig med en väldigt bra och fyllig kropp. Fin doft och eftersmak. Kunde varit ett uns mer beska men det ska inte dra ned betyget. Full pott.
One of the best I've drunk from Omnipollo. Creamy, with very good balance in the flavors. Fruity with a very good and full body. Nice aroma and aftertaste. Could have been a bit more bitter but that shouldn't detract from the rating. Full pot.
Toni M
15 days ago
4.2

Robert G
20 days ago

4.5

Olsson O
20 days ago

4.8
Andros
22 days ago
4.0

Snusmatte
@ Home22 days ago

4.8
Mast3r3agle
22 days ago
3.4

Lillis
29 days ago

2.6
Skulle kylt den lite till, nu va den lite spritig och stark