
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal20 days ago

3.8
Kaatuu lasiin meripihkan värisenä. Vajaan sentin paksuinen vaahto, joka häviää pian kokonaan. Pehmoista on mutta odotin hieman paksumpaa suutuntumaa. Runko aikalailla medium, maltainen. Maun puolella leipäisyyttä, toffeeta, luumua ja marmeladia. Jälkimaku on katkeroinen ja kuivahko.

Leif C
@ Hoptimaal1 month ago
3.5
Ripauksenverran luonnonvalkoista vaahtoa kirkkaan meripihkanvärisen oluen yllä joka tuoksuu makean toffeisen omenaisen karamellisen lämmittävän alkoholisen maltaiselle ja maistuu kuivan katkerahkon yrttisen pippurisen maltaiselle, tuntuu pikkasen raa'alta vielä, ehkä vuoden, parin päästä parempi. Kolme ja kolmevarttia alaspäin. PE: 02/03/2036.