
Reviews

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda4 days ago
3.5
Laadukas weisse, hiivan maistaa

P-o O
8 days ago
3.5

Hasse67
@ Hasses Uteplats9 days ago

3.5

Niklas L
12 days ago
4.2

Igge A
@ Systembolaget Eksjö12 days ago
4.0
En fin veteöl, den luktar friskt torr sädesslag. Den smakar bra, fullig men kort eftersmak
And7010
14 days ago
3.2

Allu
@ Systembolaget Norrtälje27 days ago
2.9

Andy P
27 days ago

3.9

Pipan
28 days ago
3.0
Gillar syrligheten men tyvärr så fins smaken av skumbanan i denna.

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg28 days ago

3.0