
Reviews
KooPee
7 days ago
3.3

Juho
23 days ago
1.6

Tuominen O
1 month ago
3.0
Parempaa kuin eilen.

Tuominen O
1 month ago

2.6
Tuoksu oli kuin simassa. Hyvin miedon oluen ja nimensä veroisesti inkiväärin makuinen. Kivasti pirskahteleva kielen päällä. Arviointi tapahtui ensimmäisesta suullisesta, tämän jälkeen makupalettini oli jo hieman tottunut tähän ja alkoi maistua paremmalta, siis maku paranee juodessa. Miinuspisteitä tällä hetkellä siitä että on noin 16 asteista, saisi olla kylmempää, täytyy siis arvioida uudestaan kylmänä.
JanekS
1 month ago
2.0
Sir Silver
1 month ago
3.2