
Reviews
Primarius
21 days ago
3.5
Valtteri M
@ Pub Pikilinna21 days ago
3.4

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa1 month ago

3.9
Nestemäistä vadelmakakkua, raikas ja sopivan hapan eikä ole liian makea.
Hyväähän tää oli.

Theukka
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 month ago

3.4

vautere
@ Graali2 months ago

3.8
Eipäs ollut pirtelö tällä kertaa vaan hedelmä vadelma sokeri kakku olut. Raikas kevyen hapan. Vadelma dominoi. Hieno olut.