
Reviews

Lauri
@ Hophaus Kuopio1 month ago

4.0
Syvän ja maitomaisen vaaleankeltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean, tuoreen ja hieman karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (persikkaa, aprikoosia, ananasta, guavaa, litsiä, rypälettä), kukkaisen aromaattinen sekä kepeän vaalean maltainen.
Maku runsaan, makean, melko tuoreen ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (litsiä, guavaa, persikkaa, rypälettä, ananasta, aprikoosia), runsahkon kukkaisen aromaattinen, kevyen vihreän lehtinen ja pihkainen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Pääosin hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö, kuivakka ja hiilihappoinen.
Runsasta kukkaisuutta lukuunottamatta oikeinkin maukas, runsaan ja miellyttävän hedelmäinen sekä oikein mukavasti juotava NEDIPA.

Kinnune
@ Hophaus Kuopio1 month ago

4.5
Nyt on hyvä. Pehmeä ja täynnä makeita hedelmiä ja taustalla pieni humalan puraisu, joka tuo kokonaisuuteen lähes riittävästi raikkautta. Eli vähän menee liian makean ja kypsän puolelle, mutta silti aivan loistava.
- - -
This is great. Smooth and full of sweet fruits with a small bite of hops, that brings almost enough freshness to this one. So it goes a bit too sweet and ripe, but it's still great.

Janne O
@ Hophaus Kuopio1 month ago
4.4
RM
@ Hoptimaal1 month ago
4.5

Tuomas S
@ Pien Shop & Bar2 months ago

4.2
Hieno tuoksu ja väri. Maussa erityisesti ananasta. Ihan pieni makeus.