
Reviews

Tero M
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa8 hours ago

1.7
En tiedä oliko tässä oluessa kaikki ihan kunnossa,sen verran vetinen ja hapoton oli. Maussa tunkkaista mangoa ja hentoa chiliä. Pieni tölkki oli mut ei pystynyt juoda loppuun...

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa6 days ago

2.8
Ei mango tai chili oikein maistunut, vetinen.

Jarno L
@ Naapurin terassi8 days ago

2.4
Makea tuoksu ja alkumaku jälkimaussa kevyt chilin polte.

Toni K
@ Koti8 days ago

3.3
Todella hyvän makuinen. Kiva pieni chilin jälkipolte jälkimaussa.

Jmal
2 months ago

1.0
Light, too sweet, too mango dominant, not chili as mentioned on the can…not my taste