
Reviews

Jarno S
5 days ago

4.0
💪💪🍺🍺👍👍
NiksuMalm
@ K-Citymarket Karisma Lahti7 days ago

4.0
Itse asiassa melko hyvä. Tykkäsin kyllä kovasti. Helposti juotava ja raikas.
KooPeeM
@ K-Supermarket Mylly8 days ago

3.5
Kullan keltainen, kevyesti vaahtoutuva. Maussa runsaasti hedelmää ja mukavasti mausteisuutta.